Vacaturetijd

Voor (pastorale) vragen en bezoek kunt u met de scriba contact opnemen Ds. Guis is deze weken met vakantie. Kopij voor het volgende kerkblad graag uiterlijk vrijdag 24 augustus naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bij de diensten

Op 19 augustus zijn prof. Van den Belt en ds. J. Verboom (Tanno) uitgenodigd. Op 26 augustus hopen prop. Overbeeke en ds. Siebelink voor te gaan. Goede diensten toegewenst!

Op 19 augustus zijn de collectes voor de diaconie en voor ‘kerk en eredienst’. Op 26 augustus zijn de collectes voor de diaconie en voor  ‘kerk en eredienst’. Bij de uitgang is er een extra collecte voor onderhoud inventaris.

Kerkboekje

Vanaf 26 augustus wordt er weer een kerkboekje gemaakt. Fijne vakantie! Hartelijke groet,  ‘het team kerkboekje’

Oppasdienst (voor kinderen t/m drie jaar)

Op 19 aug: Hanna Buchsteiner, Arlette Moerland en Meike Oppelaar. Op 26 aug: Rosanne Blijleven, Lisa Haijes en Mirthe den Hertog.

Kindernevendienst (voor de groepen 1 t/m 4)

Op 19 augustus: Ruth kiest, nav. Ruth 1 en op 26 augustus: God zorgt voor Ruth, nav. Ruth 2

Werkgroep Roemenië

In een vorig kerkblad vermelden wij dat ds. Adi in de eerste week van september hier in Hazerswoude zou zijn ivm 25 jaar contact. Dit kan helaas niet doorgaan. Ds. Adi heeft in die week andere verplichtingen waardoor hij die week niet kan komen. Wij zijn nog in overleg om een andere datum te vinden en zullen daarover later informatie geven.

Goedemorgen inloophuizen

U bent welkom voor een praatje of een luisterend oor. De koffie of thee staat voor u klaar van 9.30-11.00 uur op 21 augustus in de Dobber, Korenmolenlaan 4 en op 28 augustus in het Parochiehuis, Dorpsstraat 248.

Jarigen 80+

Op 20 augustus dhr. J. van Vliet, zorgcentrum Libertas, Robijnhof, Aaltje Noordewierlaan 1 (K106)(2324KP) in Leiden, op 23 augustus dhr. L. Noordam, Westeinde 30 (2391JB), op 26 augustus mevr. A.M. Bogerman - Kleij, Dorpsstraat 160 (2391CG) en op 27 augustus mevr. A.W. Ooms - Minnee, Torenstraat 42 (2391BT) Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag toegewenst!

Geboren

Bij Jeroen en Rosanne Blijleven, Jacoba van Beyerenlaan 4 is op 2 augustus een zoon geboren. Zijn namen zijn Thijs Jeroen. We feliciteren hen van harte met de geboorte van Thijs. Op het geboortekaartje staat ’10.000 redenen tot dankbaarheid’ De titel van een prachtig lied, u vindt het in de Opwekkingsbundel 733 of bundel Hemelhoog 617.

We denken aan allen die zorgen hebben om gezondheid of anders. Graag horen we van u als we mee kunnen leven, in voorbede of anders.

Dit keer wat minder informatie in verband met de vakantie. Vanaf september wordt het weer ‘druk’ in de kerk. Laat het ons niet afhouden van de rust die we mogen vinden bij God(Psalm 62). Hartelijke groet, Aart Oppelaar.

Bedankt

We willen iedereen bedanken voor de mooie felicitatiekaarten die we ontvingen naar aanleiding van ons huwelijksjubileum. Hartelijke groet, Leen en Annie Noordam.

Bedankt

Van de week ontvingen wij een prachtige bos bloemen namens de Hervormde Gemeente ivm ons 25-jarig huwelijksjubileum. We willen de gemeente heel hartelijk bedanken voor dit mooie en attente kado. We zijn er erg blij mee! Alexander en Carolien van den Berg

Komst ds. Van Campen

Deze weken zullen we overleggen wanneer ds Van Campen overkomt naar onze gemeente. We houden u op de hoogte.

Agenda

Een aantal datums D.V. voor de komende periode: wo 15-aug: moderamen, wo 05-sept: moderamen,  zo 09-sept: kerk- en schooldienst in de Korenaar, wo 12-sept: kerkenraad, za 15-sept: startdag clubs/thuisfrontcommissie Boon in Afrika, zo 16-sept: startzondag/bevestiging ambtsdragers, ma 17-sept: startavond van de bijbelkringen (onderwerp Psalmen), zo 23-sept: doopdienst